Returnare și reclamații cu privire la produse

Clientul are dreptul să se retragă din contract și să returneze produsele comandate de la britani.ro în termen de 14 zile de la data livrării produsului, doar pentru produsele livrate prin curier. Ca să fie primit produsul înapoiat este necesar:

  1. Clientul să trimită e-mail cu solicitare de retragere la adresa: info@britani.ro utilizând adresa de e-mail de pe care a lansat comanda, în care va preciza numărul comenzii, codul/urile produsului/elor înapoiate. În e-mailul prin care va solicita retragerea din contract va indica inclusiv si modalitatea de rambursare a banilor reprezentând contravaloarea produselor returnate – transfer în contul bancar al clientului (IBAN).
  2. Să trimită produsul SOCIETĂȚII prin curier, utilizând orice firma de curierat la adresa: Sc Rubinstein Com Srl, str. Matei Corvin nr. 168, 410144 Oradea, Jud. Bihor, România, Tel: 0738692090. Consumatorul va suporta costurile aferente livrării produselor returnate. SOCIETATEA urmează să primească produsul cu etichetele sale originale, fără indicii, că produsul a fost folosit de către client, fără a fi deteriorat, tratat sau prelucrat, împreună cu eticheta și ambalajul produsului. Nu pot fi returnate produsele de lenjerie intima, costumele de baie sau ciorapii.

Consumatorul este obligat să păstreze produsul primit, să asigure menținerea calității și a siguranței acestuia.

Nu trebuie perturbată integritatea etichetei produsului.

În caz de nerespectare acestor condiții, SOCIETATEA are dreptul să refuze primirea produsului returnat, respectiv să nu ramburseze Consumatorului suma plătită.

Clientul are dreptul să primească, doar valoarea produsului returnat.

În cazul în care, consumatorul decide să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare la distanță și nu dorește nici unul dintre articolele din comandă nepreluând comanda, cheltuilile privind serviciul de cureriat sunt pe seama Societății. În cazul în care consumatorul dorește să resituie un produs sau toate produsele preluate, cheltuilile privind serviciul de cureriat sunt pe seama sa.

SOCIETATEA va returna contravaloarea produselor in termen de 14 zile de la data la care a luat cunoștiință de retragerea consumatorului din contract. SOCIETATEA își rezervă dreptul de a nu returna contravalorea produselor comandate decât după data receptionării produselor de la utilizator.

În cazul în care clientul descoperă deficiențe vădite ale produsului, precum ambalaj defect, el poate înapoia articolul și solicita returnarea sumei de bani. Reclamația cu privire la deficiențele produsului trebuie înaintată, în termen de 14 zile de la data primirii produsului, în caz contrar SOCIETATEA nu poate fi ținută raspunzătoare în nici un mod față de client. SOCIETATEA comercializează produse second hand, de aceea nu are posibilitatea de a înlocui produsele returnate cu un produs identic. In acest caz, SOCIETATEA, la solicitarea consumatorului poate returna contravaloarea produsului, conform procedurii mai sus descrise. Reclamația trebuie să fie însoțită de: factură, chitanță, avizul de însoțire a mărfii si de documentele aferente efectuării livrarii prin curier (awb, etc) inclusiv produsul cu deficiență, în caz contrar SOCIETATEA nu are obligația de a solutiona reclamația si nu poate fi ținută răspunzătoare în nici un mod.

Cheltuielile pentru curier privind înapoierea produsului sunt pe seama clientului/ utilizatorului.

SOCIETATEA vă va rambursa suma de bani plătită cât mai repede posibil dar nu mai târziu de 15 zile (cincisprezece) zile de la data la care a luat cunoștiință de deficiențele produsului.

Rambursarea banilor se face prin: – transfer bancar, în contul indicat de către client.

În caz de returnare a mărfii ca urmare a unei reclamații cu privire la deficiențele acesteia sau ca urmare a retragerii din contract de catre utilizator consumatorul trebuie să transmită produsul și el trebuie să ajungă la următoarea adresă: Sc Rubinstein Com Srl, str. Matei Corvin nr. 168, 410144 Oradea, Jud. Bihor, România, Tel: 0738692090.

Toate cheltuielile făcute de către Consumator pentru primirea și returnarea produsului/lor cumpărate, comisioane bancare și alte cheltuieli, în afara sumei de bani ce exced valorii totale a produselor comandate, rămân pe seama Consumatorului.

Se intamplă să refuzi sau să uiți să ridici coletul?

Sigur nu te-ai gândit pana acum la impactul asupra mediului înconjurător: materiale irosite pentru ambalare, mașini in trafic pentru livrare, munca oamenilor din depozit care pregătesc produsul că mai apoi să-l despacheteze și mai ales, gandește-te la acel client care s-ar putea bucura de produsul blocat.

Returnează responsabil pentru experiențe nelimitate de fashion in continuare.

Meniu

Suna

0359.179.635

Create a free account to save loved items.

Autentificare

Creeaza un cont gratuit pentru a utiliza lista de perferinte.

Autentificare